Saknar den

Saknar gravidmagen mer och mer för varje dag. En bra sak med att vara gravid var att man slapp att frysa!
Nu fryser jag hela tiden trots att det är lagom värme inne. Däremot så ska jag aldrig vara höggravid på sommaren igen.



En annan sak som är skönt att slippa med graviditeten är att man ville vara så bekväm heeeela tiden.
Använde alltid såna här sköna fula trosor. Något annat var liksom inte att tänka på. Och i slutet speciellt så var det tvunget att vara supermjuka eftersom att magen hängde så, så fick jag skav.
Kan lägga till att jag har slängt nästan alla sånna här trosor nu haha. Förutom kanske 3 par eller något som jag använder när jag bara vill vara lite "malinmysig".

Men nu vill jag flytta till hus så att man kan börja med bebisverkstaden igen. HA HA :)

Kommentarer
Postat av: Patience - 18 & mamma till Damien

2011-11-15 @ 16:31:22
URL: http://w
Postat av: Patience - 18 & mamma till Damien

ååh, då är vi 2! Saknar sparkarna & hickan så otroligt mycket :( Bara känslan av att veta att där finns någon därinne saknar jag något enormt.

2011-11-15 @ 16:32:12
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0