Rutiner

Jag är lite nyfiken på vad ni har för rutiner på era barn..
Jag har läst på några styckens bloggar att ni sitter uppe med era bart till ca 22-23 på kvällarna.
Varför? Eller alltså, till vilken nytta?
Är det för att ni kanske får sova längre på mornarna eller för att ni helt enkelt inte orkar natta barnen?
Inget illa ment men jag är bara nyfiken.

Ni har väl redan förstått att jag vill lägga Wilhelm halv 8-8 just för att få egentid och för att få en bra "dagsrytm". Man blir dessutom piggare på dagen om man somnar innan 23-00 och går upp lagom tid, och det är ju då man mår som bäst! :)


Kommentarer
Postat av: Patience -18 & mamma till Damien

Damien somnar vid 10/11. Varför? Ja, han vill somna då. har testat att natta honom vid 8 osv men han vaknar alltid ca 1 timme senare & då blir det att somna vid 12 istället. Sen så hade jag nattat honom vid 8a då hade han vaknat vid säkerligen 5-6

2011-11-21 @ 22:46:09
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/
Postat av: Kristina

Mina små somnar runt 21-22. Ibland tidigare.

Dom sover då ca 12 timmar.

Fast ska dom till dagmamman somnar dom tidigare och går upp vid 8.

Jag själv brukar gå upp runt 6.

Tycker timmarna på morgonen är viktigare att ha för mej själv. :-)

Alla är vi olika!

2011-11-22 @ 07:01:48
URL: http://mammakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0