Piggelin!

Känns lite som att man blev pigg så fort lillen somnat. Ikväll sög han verkligen musten ur en med sitt knarrande! Det riktigt skär i öronen på en, fast vi skrattar ju åt det också men ändå.
Och så var han lite missnöjd och gnällde, så svårt att veta vad han vill!
Så vid halv 8 fick han sitt sista kvällsmål och sen somnade han sött i sin säng <3 mitt hjärta.

Så kom det där sötsuget igen så jag bakade en kladdkaka som jag bara åt Lite utav. Skönt att man har börjat nöja sig med Lite utav det goda nu, tänk bara om det inte behövde vara något sött alls?
Och nu har vi precis ätit vårat sena kvällsmål. Det blev ris & kasslergratäng och så lyckades jag övertala kristoffer att vi skulle ha curry i. Och det var faktiskt gott :)


Förresten så har det börjat klia i mina shoppingfingrar igen! Det där med Alingsås gjorde att jag ville ha en paus, men nu är det en ny månad! Får se om det blir något över av pengarna, julklappar måste ju köpas med :)

Nattiiiiinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0