Panik

Får snart panik.
Har inte fått NÅGOT vettigt gjort idag och kjolen jag köpte till mig själv på dopet var skitful på.
Så imorrn händer allt. Ska hinna baka, familjerätten, handla & handla lite till för att sen göra i ordning sig och sen är det dop.
Är just nu ganska irriterad över att Kristoffer är och spelar innebandy idag. När vi har SÅ mycket att göra.
Att dessutom lämna en lortig lägenhet efter sig utan att plocka undan nånting.

Bryter snart ihop. Jag vill inte ha ALLT ansvar över mig. Det är inte värt det....

Kommentarer
Postat av: Kristina

Typiskt karlar!!

Hoppas det går bra på dopet! ;-)

2011-11-11 @ 05:14:57
URL: http://mammakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0