Motvind?

Motvind kan man kalla att jag har haft det idag.
Först så möts jag och Hannah upp utanför Sirus och ser att det är stängt?? Vi som trodde att det var matlagning med mammagruppen idag. Tjooho för att ha åkt så tidigt från Brålanda menar jag.
Sen 45 minuter innan BVC tiden, jag har precis knytit mina jobbiga skor och ska precis gå ut med lillen i famnen och sköterskan ringer och frågar om vi kan komma imorrn istället. Suck..

Då åkte vi raka vägen hem i alla fall. Då kunde jag åtminstone vara hemma lagom till Unga Mödrar som börjar strax.

Förresten så såg jag att våran granne hade tagit upp sina ljusstakar i fönstrena nu idag, Så Julen här kommer vi!


/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0