Min vardag (mobilbilder)

Har precis laddat in lite mobilbilder = dåliga bilder.
Men här har några få bilder från mitt liv..





Från våran långa morgonpromenad med bus = lycklig vovve!


Lilleman som gärna hjälper till att hålla flaskan :)


Jag en helt vanlig dag hemma. Härligt att när ni väl får se ansiktsbilder på mig så blir det med en grimage.
Men jag gör mig bäst så på bild!



Crazy baby!!!



Nya sängen. Vet att överkastet är skitfult men vi ska köpa ett nytt & fräscht så fort jag har lust att slösa ut pengar på det. (Kläder är ju mycket roligare)
Nya gardiner ska också införskaffas :)

/M


Kommentarer
Postat av: Patience - 18 & mamma till Damien

Nej va söt liten pojke :)! Vovven var också bedårande :)

2011-11-12 @ 12:09:47
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0