Matstart

Idag var det matstart på Sirius egentligen med mammagruppen.
Men jag hade noll lust + att min bil inte har fått på sig vinterdäcken än och Kristoffer körde i diket imorses (trots vinterdäck) så det var lika bra. Åt en god frukost i sängen på Kristoffers sida istället moaha.

Hade faktiskt glömt bort hur gott det var att bara ligga kvar i sängen och sätta på tvn.
Får inte hända alltför ofta bara!

Nu vaknar nog lillen snart. Han har sovit i 1½ timma. Jag hostade precis till en gång och då kollar jag på honom och så ser jag honom göra världens grin-grimage och det ser ut som att han ska börja gallskrika. Men istället säger han "yyyhhhh" och somnar om. Så go är han :) Barnet som aldrig gråter!


Igår kväll var vi och storhandlade på coop! Tycker att det är bland det bästa som finns, jag blir som ett barn på julafton. Dock är Kristoffer inte lika lycklig som får ta fram plånboken. hihi
Men det är ju bara SÅ skönt när kylen är full och man bara kan välja vad man vill ha för gott.
Och när vi kom hem så gjorde jag världens godaste köttfärsås, det är typ 1 gång på 10 gånger som jag lyckas med den bara. Och igår var en bra dag!


/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0