Kurvan

Nu ligger Lilleman som han "ska" på sin kurva igen :) För två veckor sedan så låg den under medelkurvan och nu ligger han på samma spår som förut, lite över. Toppen!

Efter bvc så kände jag verkligen inte för att åka hem igen, så jag ringde mamma och mormor som galna. Tänkte att vi kunde åka till mormor men hon var tydligen på NÄL fick jag reda nu i efterhand. Så skickade sms till min vän Hannah och frågade om jag kunde kika förbi och det kunde jag :)
Haha jag vet själv att jag hade fått panik om någon hade frågat mig det (Har ett enormt "kontrollbehov" över lägenheten). Men det var kul att jag kom dit så vi fick umgåtts lite :) Ska bli så himla roligt att följa våra barn.
Wilhelm är ju exakt en vecka äldre än  Leah

Det var dock bara en snabbvisit så sen far vi hem igen till lägenheten och hunden. Och nu sitter jag här.

Väntar på att Kristoffer ska komma hem om ca 1 h. Då blir det tvättning som gäller. Sen tar jag en egentid paus och åker till stallet och rider min fina svarta :) 


Dagens finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0