Kasst

Förut gick hela familjen bort till Tempo för att köpa två saker; bröd och ersättning. 
Så vi fick gå rakt förbi Ica eftersom att de inte har NAN1 (de har bara semper-ersättning).
Till Tempo i alla fall, har ingenting!!!! Vad är det här för jävla håla egentligen?

Så nu har lillen 3 pulverersättningar kvar + 2 tetrapack så det räcker ju till imorrn.
Fan vad jag hatar mina bröst just nu.

Vi fick i alla fall köpt oss tempos supergoda falukorv. Så ikväll blev det korv och mos.
Det var gott! Jag är rätt grym på att göra mos också ska jag tala om för er ;)




Väntar spänt på att "vemfanärdendärdavid" ska uppdatera om bonde söker fru!
Ville ju att Fanny skulle vinna Fredrik, Men Therese är säkert lika bra :)


/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0