Kallar honom knarren!

Herregud säger jag bara! Knarr knarr!
Vaknade vid halv 9 som var ganska skönt, sen busade vi lite i sängen och gick och bytte blöjan och gick och lade oss igen i ett försök att sova igen. Kristoffer låg med kudden på huvudet, var nog ganska irriterad på våran lilla knarr!
Han låter och låter och låter och låter osv... Jag vet själv att hade jag sagt så hela dagarna så hade jag fått ont i halsen.

Men jag gav upp det så nu sitter jag i soffan istället så att gubbelubben kan få sova en stund till, det fick ju jag igår!

Ska bli en go söndag hoppas jag på! Avslutas som vanligt med tvkväll med bland annat serien the walking dead...
Spännande spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0