Helt vanlig dag!

Hejhej!

Fasen vad morgontrött jag blivit. Har -0 ork att gå upp på morgonen nu!
Lyckades sova till klockan 9 idag trots att lilleman låg vaken bredvid mig.

Idag tog vi i alla fall bilen in i skogen och hälsade på min fina vän Johanna!
Jag var med henne i stallet när hon red, det var trevligt! Har alltid tyckt att det är kul att titta på även fast det låter väldigt tråkigt :)

Och denna dagen har gått väldigt fört, för nu sitter vi här.. Ska kolla efter recept på äggsås, det blir torsk och potatis till det.

Sen ska Kristoffer spela innebandy och det är ju mindre kul. Blir en tvkväll i min ensamhet eftersom att lillen bör sova då!



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0