Hej

och hå!!
I helgen så har vi haft fullt upp och jag har inte riktigt haft lust till datorn.

Fredag: Jag och min syster var på babycafé, tyvärr så var vi ensamma där haha. Men vi fick i alla fall gjort avtryck utav bebisarnas händer och fötter. Så det var kul :) Det ska bli spännande att se resultatet av det nu i veckan. Sen åkte jag och Wille hem till mamma och tog en jätte skön promenad in till stan. Shoppade nybakta bullar och ett par röda fräcka byxor till Wille som han ska ha på dopet :)

Lördag: Jag vaknade av ett sms "Bilen är din nu!!". Så gissa vad vi gjorde lördag morgon? :) Vi åkte hem till mamma och pappa som hade köpt bilen redan på fredag kväll. tjuuhu.

Söndag: Åkte en sväng till överby så att jag kunde fixa stereon i bilen. Det fattades någon kabel, men nu är det klart! Och så gick vi en snabbsväng på överby. Gick in på kapahal och köpte en skjorta till Wille, till dopet :)
Sen åkte vi upp mot dalskog istället då Kristoffer skulle köra cross med en kompis och jag skulle passa på att städa bilen och göra den hemmastadd :) Den som hade bilen innan hade haft hund i bilen så det luktade instängd hund. Men nu ligger det en luktsorbe i bilen och så hänger en conversesko under spegeln som luktar bubbelgum!

Bilder på allt kommer nog under dagen :)

Blir storstädning idag. Fy farao vad det stökas ner på helgerna. Dessutom är lägenheten som en sandlåda just nu pga hunden! Otacksamt arbete att städa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0