GPS

Jag är ju inte precis den mest snabbtänkta, men pappa gav mig ett superbra tips förut när jag var ute på promenad och ringde honom och fråga om en grusväg gick runt, eller om det var en återvändsväg.
Det visste han inte så han sa att jag skulle sätta på GPSen på telefonen.. Att jag inte har tänkt på det förut?

Här har jag gått en massa tråkiga rundor inne i lilla brålanda medans jag bara hört talas om bamserundan t.ex... Dumma mig! Och här har vi bott i 8 månader!
Så på lördag tänker jag ta med mig Kristoffer och "barna" på en lång runda! Äntligen!!
..........

Idag har i alla fall Matilda varit här :) Det var trevligt, med massa fika!
Hoppas att jag får bilen till helgen så jag kan brumma ner till henne och kika hur hon bor nu :)



Denna dräkten var det jag köpte till honom på Erikshjälpen. Han passade inte så bra i den men
den var söt så han fick ha den ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0