God morgon!

Tack för era svar på förra inläggets frågor :) Som sagt så är alla olika och man formar ju rutinerna efter hur man vill ha och lever själva!
Jag minns när jag själv var liten och man fick höra om barn som skulle somna prick 7 eller 8!
Då kunde jag inte alls se fördelarna och gick väl i dem banorna att mina barn skulle minsann få somna när dem ville.
Fast nu som förälder har jag börjat tycka att rutinerna är viktiga eftersom att jag själv mår bäst utav det!


Inatt så lyckades jag få lillen att äta en gång! Och det var vid halv 6 ungefär. SKÖNT.
Han vaknade en gång vid halv 2 och då gick jag och gav honom nappen istället och då somnade vi båda om, så det vore ju fint om vi kunde fortsätta så :)

Inga mer planer för idag i alla fall än att pappa ska komma hit och äta lunch. Det blir någon köttbit, potatis och gräddsås. Så innan innan kl.1 ska vi försöka pallra oss ner till affären för att köpa mjölk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0