go´morgon

Hej på er!
Idag vaknade vi lite innan 6 för andra matningen, precis då ringde Kristoffers klocka och som vanligt så blir jag irriterad eftersom den låter så fruktansvärt och då ska den hålla på att ringa 5 gånger innan har går upp, om ens alls! Så till slut så sa jag "eftersom du ändå inte hade tänkt att gå upp så kan du ta hand om lillen så går jag och lägger mig i soffan" . Det fick fart på honom :) elak flickvän jag är men nu är gränsen snart nådd och mobilen åker snart ut på brålanda torg och kraschas i 1000 bitar :P
Då tog det typ 30 minuter innan lilleman somnade om så vi vaknade igen halv 9 av att pappa ringde som skulle hämta min bil så att däcken kan bytas :) Det är speciella skruvar på däcken så vi kunde inte göra det själva..

Men nu sitter jag i alla fall här och vi har precis varit ute på en go promenad. Nu blir det lite städning i någon timma innan jag ska börja med maten då pappa kommer på lunch vid 1.


Kommentarer
Postat av: Patience -18 & mamma till Damien

Sv; Damien bugar & bockar :) Jo han är otroligt stark :)!

2011-11-17 @ 13:05:02
URL: http://mylovingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0