Glidmedel

Skulle kunna tro att jag använt glidmedel på den här dagen (världens sämsta skämt men just nu känns det faktiskt så).

Jag och Lillen vaknade vid halv 9 och när jag började busa med honom så kom Kristoffer in i sovrummet och det var ju lite av en överraskning att han var hemma.
Sen åkte han och jobbade i några timmar, lillen sov förmiddag gott i sin säng så att mammsen fick lite egentid.
Sen började jag med maten då pappa skulle komma vid 1. Lax&potatis.
sen...
sen....
sen....
dammsög, plockade, åt... Kristoffer hemma..

Och allting känns verkligen helt perfekt när det är städat hemma! Jag älskar det!

Nu ska kristoffer bara iväg och fixa lite ärenden, sen åker vi till överby tillsammans och letar efter filmen. Hoppas att vi hittar den, annars vägrar jag bion imorrn!


Tänkte på en till sak! Twilight filmerna är verkligen INGENTING jämfört mot böckerna.
Efter att jag läst alla böcker var filmerna en besvikelse, det är så mycket som dem inte tar med..
+ att Bella är världens tråkigaste i filmerna, och allmänt kass.. Edward verkar snygggare i boken osv..
Ändå är jag såklart nyfiken på fjärde filmen.

åhh ska nog läsa om dem.. Men nu börjar lillen bli grinig så jag ska gå och värma ersättningen.

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0