Gårdagen

Hej på er!
Igår åkte vi till överby ganska sent men vi fick oss ändå en liten tur inne på siba huset.
Övertalade Kristoffer att vi skulle kolla på siba efter filmen först, men där fanns det inte.
Så då gick jag in på h&m och shoppade lite grejer!
Sen gick vi vidare till Elgiganten som hade just Eclipse som erbjudande för 99 kr! Vilken tur man har eller :)
Även i blueray och det blir ju så mycket bättre bild på tvn!

Sprang även in på lindex innan vi skulle handla mjölk och grejer på coop.. Sen åkte vi hem i min räserbil :)
Lite jobbigt att ha min lilla bil som familjebil just nu när Kristoffers fortfarande är på verkstad. Men det får gå, tur att vi har den i alla fall annars hade vi varit rätt fast!

Men nu blir det städning och vika tvätt.. Var ganska redig igår när jag började tvätta klockan 8, segt! Så vi gick och la oss vid halv 1 och då hann jag ändå bara med 4 maskiner...
Byter ju sängkläder var dag känns det som + att jag känner att kläderna blir smutsiga efter 1 användning så därför blir det så mycket tvätt..

Ska lägga in bilder på vad jag shoppade igår i nästa inlägg..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0