BVC extrakoll

Idag ska vi promenera ner till bvc för att väga Wille.
Tror inte det behövs nu egentligen när jag ändå har börjat med ersättning.
Delammar ju fortfarande men det blir bara mindre och mindre mjölk i brösten,
vet inte om han suger dåligt eller om jag ammar honom för sällan så att den sinar bort ännu mer.
Men ärligt talat så orkar jag inte gå runt och oroa mig hela tiden, för nu har jag ersättningen där.

Mjölken får väl ta slut då, men jag tänker ju delamma honom tills den gör det..
Om inte bvc-sköterskan har något tips??? Men det skulle jag inte tro.

/M



Kommentarer
Postat av: emma, gravid i vecka 38

nej jag vet inte vad det här är, hon har inte tagit upp någonting om förlossningen, ingenting.

men det har du nog rätt i, i dagens läge vill jag också bada men det ändrar sig säkert när man kommer dit. svårt att planera sin förlossning haha:)

2011-11-08 @ 12:22:36
URL: http://emmalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0