Breaking Dawn

Det var nog den bästa twilight filmen, efter att ha kört igenom alla såhär!
Riktigt bra var den och jag var spänd hela tiden inför hur den var och jag fick faktiskt lite samma känsla som med böckerna, att man blev kär!  åhh gud.
Nu kom jag på att jag läste böckerna så lyckades min hjärna bilda sin egna vampyrindivid som jag drömde om på nätterna, haha den känslan alltså <3

Dock så saknade jag min plutt redan efter någon timma!! Och än en gång så undrar jag hur folk lyckas lämna ifrån sig sina små i fleera långa timmar!


Fick även någonting att se fram emot, för i februari/mars åker min mamma-pappa familj och våran egna lilla familj till Branäs på en weekend. Som jag längtat!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0