Bonde söker fru

Jag har aldrig följt bonde söker fru så intensivt som denna säsong! Det är ju faktiskt kul!
Kanske för att jag slutat nuntorp och inte längre känner mig som en av bönderna, hehe.

Sen så har det gjort mig lite mer intresserad av att en av deltagarna Pelle tränar ju ryttare på min gamla ridklubb.
Skulle vilja åka tid och se det nån gång, inte bara för att det är just han egentligen. Det är kul att titta på träningar.

Men i alla fall så hittade jag denna bloggen: http://vemfanardendardavid.blogg.se/index.html
Det är en utav Fredriks tjejer som är kvar och nu senaste har det varit lite privatbilder. Längtar tills säsongen är slut så att man kan få läsa alla personliga saker!!!!

Så himla roligt att "fördjupa" sig i sånna här saker, sån är jag! Vill ha koll på det mesta :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0