11.11.11

Trodde inte att jag skulle orka uppdatera idag, det gör jag inte heller! Men gör det ändå :P
Har varit en bra dag, dock inte med humöret på topp. Och så har jag känt mig stressad hela dagen.

Vi vaknade kl.8 imorses och då var det bara att stiga upp, duscha, skicka kristoffer att handla, baka för att sen åka in till stan för att skriva på faderskapet. Sen skulle vi hitta kläder på överby vilket tog lite mer timmar än vad vi hade räknat med. Så vi fick stressa oss att hämta vatten under hunneberg, vid tunhem. Rinnande vatten på berget är lite utav en tradition att ha som dopvatten.

Det kommer massa bilder på detta imorrn ev. Och på hela dopet. Vi hade jätte fina tårtor så ni anar inte!

Dessvärre slutade kvällen inte lika bra, då Kristoffers mormor, moster och lilla kusinen på 4 år körde rätt av vägen ner i ett djupt dike så ambulansen fick hämta alla tre. Stackars :( Väntar på uppdatering och hoppas att allt är bra med dem..

Men nu ska jag sussa sött. Är dödstrött!!!

P.S jag får hjälp med ena matningen av Wilhelm inatt, det känns ganska lyxigt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0