Snart över

Må denna graviditet vara över snart! 60 dagar kvar, 59 långa nätter fram till beräknat datum.

Kan ju inte sova på nätterna längre, de sura uppstötningarna har vänt på dygnet. Inatt var ett undantag men jag kunde ändå inte sova, låg och myspratade med mitt hjärta fram till klockan två eller något, stackarn! haha. Sen dröjde det ungefär en timma till tills jag själv somnade.
Sen blev jag väckt typ 10 ggr om imorse av bland annat gräsklipparen utanför, tjooho!

Ja, men jag har ju anledning att gnälla i alla fall :)
Nu ska jag försöka få mig lite energi i kroppen, var sugen på omelett och fick syn på ett recept på internet, spenat- och skinkomelett! Nyttigheter!

Hoppas det blir gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0