Hej o hå!

Det är på tiden med ett nytt inlägg nu tror jag :)
Är ju redan gravid i v.31, går in i v.32 imorrn. Då är det endast 8 veckor kvar till berkänad förlossning!
Längtar något så fruktansvärt efter våran lilla Wilhelm! Är så himla nyfiken på denna lilla person :)

Gör ännu ett nytt försök med blogg nu och förhoppningsvis blir detta ett superbra tidsfördriv :)
Kommer att skriva inlägg om allt mellan himmel och gjord, dessutom så är jag ju lite utav en "shopaholic" så ojojoj vad ni kommer få se roliga grejer här :) Bilder ska jag bidra med så mycket det går!

Ska också avslöja en "hemlighet" här i bloggen också, som ni har gjort er förtjänta av att veta som tagit er tid till att läsa bloggen! Och det är att idag gjorde jag teoriprovet på körkortet! Klarade det med 53 poäng! Trodde inte mina ögon när jag läste den gröna texten där det stod GODKÄNDT.
Är väl inte så värdelös som jag själv tror ibland. Däremot är uppkörningsdatumet hemligt, men de får ni reda på tids nog jag har kortet i handen :)

Nu blir det bigbrother sen sova!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0