v.36 (35+0) <3

Och än en gång så får jag väl säga ALDRIG MER PIZZA på kvällen.. Eller inte på en månad till i alla fall.
Jag som totalt avskyr att ta tabletter och sånt fick ta TRE stycken novaluzid igår/natt. En precis efter pizzan, den andra precis innan jag la mig, den tredje inatt vid 4 någon gång.
Kan ju inte säga att dem hjälper jätte mycket heller..

Inte nog med det så är jag såååå trött på att vara gravid :( Fast det har jag varit hela tiden i och för sig. Ändå har jag förstått att jag haft en ganska så bra graviditet utan illamående, foglossning osv.
Men allting har ändå varit så himla påfrestande, är nog för klen helt enkelt. Och alldeles för otålig för jag vill ju ha min lilla prins här och nu! Är så nyfiken på förlossningen och DIG :)

(och i skrivande stund har lillen hicka i magen).

Går in i v.36 idag och han växer och växer, i denna veckan väger han nog runt 2200 gram och är ungefär 45 cm lång :) 33 nätter kvar till beräknad förlossning, men snälla snälla snälla bebis kom ut någon dag tidigare i alla fall?


Nej nu ska jag fortsätta ha tråkigt. Får se om det blir fler inlägg ikväll eller om nästa uppdatering handlar om barnmorskebesöket imorrn :) Den som lever får se!

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0