Två och ½ år!

Idag firar jag och mitt hjärta 2 ½ år <3
Jag är egentligen inte så mycket för sånna små datum eftersom att jag hoppas på att dessa åren inte kommer vara "någonting" jämfört med hur många år vi kommer att vara tillsammans. Om ni förstår? ;)

Men vi småfirar väl kvällen med pizza och tvmys (som vanligt alltså). Tyvärr så ville han se på Lotta på liseberg som börjar kl. 20:00. Men då tänkte jag passa på att plocka lite i lägenheten för att ta igen min lat-dag.
Har klarat mig utan sammandragningar idag också vilket är UNDERBART! Fixade en promenix med hunden förut till Rasta för att lämna in filmen Dilemma, och så hämtade jag min cykel som stått vid busshållsplatsen i drygt 3 veckor!
Provade att cykla hem men fick pausa emellanåt eftersom jag fick en obehaglig känsla i magen när den tog emot knäna. Haha herregud.. Har tyckt att jag varit dunderklumpen hela graviditeten nu men det har bara blivit värre! :P

Nej nu ska jag torka av bordet och fixa till lite innan han kommer med pizzan :)
Ska också bli spännande hur natten blir, HEJ sura uppstötningar, HEJ Novaluzid, HEJ DÅ sura uppstötningar???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0