Trööttt

Denna dagen blev lika meningslös som jag hade förväntat mig. Men det blir ju vad man gör det till :)
Sov inte jätte länge idag heller men låg i sängen en bra stund innan jag gick upp då det plingade på dörren och jag fick oväntat besök av pappa och lillebror =) Bjöd på lite kaffe och kaka och åt frukost själv sen följde jag med till salongerna för att försöka hjälpa till lite. Men kikade mest eftersom jag och Jonatan gick dit och jag fick sammandragningar.

Sen när vi skulle gå och jag skulle knyta upp Ciscos koppel hände något med min rygg så det smärtade som F*N när vi gick. Och sen dess så har den strejkat hela dagen så det har inte blivit många knop gjorda :(

Legat i soffan sen dess och kikat lite på unga mödrar och vilat.
Blev hungrig och orkade bara göra den enka våffelsmeten igen, gjorde det fint för mig för att få det lite bra idag!
Men vad händer inte då?

Jo

Poff. Och så var hälften utav syltburken på våfflan + locket...

Så man kan väl säga att våfflan beskriver min dag ganska bra...

Tänkte väl försöka ta en promenad ikväll när det har svalnat lite, eller kanske en åktur nånstans... Återstår att se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0