Monday morning

Eller inte, men det känns ungefär så. Min kropp har ställt in sig på att klockan är 7 på morgonen tills kanske 5 på eftermiddagen! DÅ börjar jag bli pigg. Menmen! Snart blir det ännu nya rutiner att ta till :)

Vet inte om någon annan gravid läser denna bloggen, men kan säga att JAG FICK sammandragningar av hallonbladstet igår. Det gick jätte fort! Pågick i några timmar.. Blev både behagligt och obehagligt. Så himla svårt att beskriva graviditetskänningar.

Men om jag ska vara ärlig så fick jag lite panik utav det, tänkte TÄNK om jag får nu. Det vill jag ju inte egentligen eftersom det är för tidigt. Får bli Juli först och några dagar in, så är det helt okej om han kommer :) Men bara för att jag har förhoppningar om det så kommer han säkert inte förrän i augusti :) haha. Livet är hårt, men nu närmar det sig i alla fall med stormsteg.

Är så grymt nyfiken på denna lilla person <3 Kan inte ens föreställa mig hur du ser ut och det ska bli så spännande. Att jag, VI har skapat denna lilla människa <3 Livets största gåva.


_____________________________


Tänkte kolla upp någon bra BB-lista, saker som jag ska ta med mig till BB. Trots att det är några veckor kvar så kan ju vad som helst hända, och då kan det vara skönt att ha allting färdigt.

Lägger kanske upp listan här sen, och bilder på packningen. I alla fall på de små söta kläderna! Har ju lite planer på vad hans "första outfit" ska vara. Måste visa Kristoffer det sen också ifall att något hemskt skulle inträffa under förlossningen :)

Har lite annat att pyssla med också idag om jag orkar, men de färskaste planerna är att ta vovsen ner till Ansis kiosk och köpa glass och kanske något annat gott!

Pyssss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0