Kalajs!

Vi hade kalas för mig igår eftersom att mamma jobbade på min födelsedag. Så vi drog hem till mamma och pappa på eftermiddagen för att göra klart tårtorna innan gästerna kom. Det blev ganska kladdigt eftersom det var varmt i köket och tårtorna fick stå ute eftersom det inte fanns någon plats i kylen. Men annars tror jag dem blev lyckade! Lagom mastiga, lite väl söta men :) Kan ju inte bli perfekt första gången!

Innan åt vi också pappas goda tacopaj och kvällen blev lyckad! Var glad att Hela Kristoffers familj tog sig dit :)










Fick ju också massa fina presenter! Detta är en del av dem :)
Om ni inte ser vad det är så är det lite smink, naomi cambells parfym som jag önskade mig utan att ha luktat, och jag är NÖJD! Nagellack, klocka, Plånbok och en Anti-rynk kräm ;) (haha).



Utöver detta så fick jag blandannat garn och strumpstickor så jag kan sticka smått och sött till lilleman!
Lite pengar, böcker, en vetekudde som luktade jätte gott lavendel som man både kan värma och kyla m.m :)

Är i alla fall jätte nöjd, så tack allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0