hot hot!

Varit varmt och klibbigt idag med! Men kunde ju varit värre. Ser fram emot nattens regn :) Så mysigt att vakna till! Och så kanske våra 26 grader i sovrummet kan försvinna?

Denna dagen har gått hyfsat fort!
Hade lovat mamma att åka ut med dem till stugan idag men har man ingen bil så blir det inte så lätt, så hon kan fortsätta tjata eller ge mig en bil ;) så enkelt!
Spenderade istället dagen hos syster och var även nere på några ärenden i stan. Var på banken och satte in pengar, försäkringskassan och lämnade in papper och kollade så att jag får nya när lillen är född.

Sen var jag även en sväng inne i stan och köpte ett linne till Kristoffer som han kan ha när dem kör hö, så han slipper den där värsta bonnabrännan jag alltid klagar på!
Och så var jag på apoteket och köpte en himla massa grejer så vi har den saken klar!

blajs
Idominsalva, nezeril för bebisar, "bebisörontopps", inotyol, Bodylotion, bindor och en rumptemp :)
Nu saknar det nog inget. Förutom kanske tvättlappar eftersom jag ångrat mig med våtservetter.
Aldrig blir man nöjd ;)

Kunde heller inte låta bli att gå in i den söta godisbutiken och köpte mig 3 stycken små chokladpraliner för 30 kr! + lite lösgodis. Men det ska jag spara tills jag är som godissugnast! :) Äter ju aldrig godis annars menar jag!

Har lite småplaner över morgondagen, tänkte försöka mig på en storstädning i lägenheten, som förhoppningsvis blir den sista innan augusti (ska bygga bo).
Och sen ska jag även en sväng till stallet då en tjej ska provrida Salmiak :) Bättre sent än aldrig! Men nu behöver gammelmannen komma igång på riktigt igen. Så är han i fin kondition tills jag kan rida igen.

Ha det fint alla :)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0