Hallonbladste

Ska jag prova på idag!
Egentligen ska man ta det ca 6-8 veckor innan beräknad förlossning för att få bästa effekt. Men jag provar nu, bättre sent än aldrig!

Genom att dricka teet varje dag så förbereder man för livmodermuskulaturen inför förlossningen och på det sättet kan det bli lättare att föda ut den lille.

Så det ska bli spännande det här! Kanske blir en natt full med sammandragningar. Eller så händer inte ett skit, det vet man aldrig :)




Och herregud vad dålig jag blivit på att stava! Haha det är ju löjligt. Borde läsa lite svenska igen tror jag.
Stavade ju senast igår fel på recept... Fy. Pinsamt!
Jag som tänker elaka tankar om alla andra som stavar fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0