God middag!

Ingen bra start på bloggen! Är ju världens tråkigaste människa.
Men jag ORKAR inte, tungt att andas, ont i magen, jobbigt att röra sig. VILL INTE MER NU. Ut med dig unge!
Inatt kunde jag heller inte sova.. Tror jag somnade runt 3 någon gång och sen väcker en viss person mig vid sju på morgonen.. Somnar om efter en stund men vaknar väl varannan kvart eller något..
Ett eget svart sovrum med stor mjuk säng och goa kuddar hade inte suttit fel nu. Är dödstrött :(

Var i alla fall hos barnmorskan igår. Blev lite sen så det var en väldigt snabb rutinkoll med en ny barnmorska.
Vill inte alls byta... Hon jag har haft hela tiden hade blivit sjuk så igår skulle varit sista besöket hos henne men ändå. Hade ju sett fram emot det! Ville berätta om ultraljudet vi gjorde och ha de vanliga mysiga samtalet vi brukade ha.
Känner inte alls samma förtroende för den jag hade igår, men ska bara ha henne en gång till och sen går hon på semester (suck)... Och då blir det ju återigen en ny.

Sf måttet låg i alla fall på 32 cm nu och han hade växt jätte fint enligt kurvan sa hon. Men också att vi hade "våran egen" kurva eftersom han ligger under medel. *GLAD*. En liten mysig bebis som då förhoppningsvis kommer i alla små kläder vi köpt :)
Hade gått upp två kg som jag trodde. Så nu väger jag 67 :( fy fy fy.
17 kg totalt alltså, och än är det inte slut!
Hjärtljuden låg på 148 vilket var de högsta hittills hos barnmorskan :)

Glömde nästan det viktigaste! Nu hade han sjunkit ner och är FIXERAD!
Så nu är det bara väntan som återstår. Beräknad om 4 veckor ganska exakt..
Men hoppas att tiden går fort :)

Nästa inlägg får jag väl pussla ihop lite bilder. Vet att det är så mycket roligare att läsa då :)

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0