Glad midsommar!

Japp för det är det det är idag, midsommar :)
Lite senare i eftermiddag ska vi åka hem till min syster på botered, dit kommer även mormor.
Vi ska äta lite god mat och om det inte regnar så köpte vi ett kubb igår som vi förhoppningsvis kan spela lite!
Blir inget större för oss höggravida, haha.

Men först ska jag städa lite grann! Vilar lite just nu bara eftersom jag får sammandragningar så fort jag gör nåt, härligt va?? Elller jo det är värt det om plutten tittar ut tidigare, men inte annars! :P 

Snälla Robin var ju här imorse och hjälpte älsklingen att ta ut soffan till lastbilen. Så NU kan vi äntligen börja "bygga bo" och göra fint med den nya soffan.


Bjuder på lite magbilder från gårdagen.
Är idag i v.36 (35+3) och har nu 30 härliga nätter kvar tills BF! sidan

framifrån v.36

Längtar efter en ickegravid kropp!! Så himla träningssugen ska ni veta :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina magen! Du får slänga upp lite bilder på lägenheten vettja! För oss nyfikna ;)

2011-06-24 @ 21:31:39
Postat av: Malin

Det ska bli :D Imorrn eller något ska jag se om kameran vill sammarbeta med mig :)

2011-06-26 @ 00:41:49
Postat av: hannah

jag håller med dig! det ska bli såååååå otroligt skönt att kunna åka och träna och sedan sola och bli smal, fin och fräsch igen :) kram!

2011-06-26 @ 18:31:31
URL: http://hannahlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0