Födelsedag!

Nej det är ingen vanlig dag för det är Malins födelsedag Hurra Hurra Hurra!
Idag är jag 19 hela år, så nu tycker jag nog inte att jag blir en alltför ung mamma längre egentligen :)

Min dag började inte speciellt bra i alla fall! Hade fått alldeles för lite sömn har jag kommit på nu i efterhand. Var sur och grinig och fällde till och med några tårar för att det inte blev som jag tänkt mig! Fast sen så blev det ju det ändå.
Tillbringade dagen på fina smögen med Älsklingen, Mikaela, Martin, Liam och Cisco såklart!
Kikade lite i affärerna, åt en räkbaugette och fiskade lite krabbor innan hemfärd där jag sooov skönt i bilen. 
Det var behövligt för att jag skulle kunna sitta här nu och baka tårtor :) 

Tack i alla fall till er som gjorde denna dag möjlig trots mitt usla humör :) Hoho
Nu ska jag fortsätta tårtbaket så att jag blir klar med fyllningen innan jag går och somnar sött i våran säng.

Natti :)

                                34+4 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0