Dagens shopping!

Eftersom att systra mi inte börjat med barnafödandet än var vi på hennes förhoppningsvis sista shoppingrunda på överby! 

Det bidde:

Allt detta är från h&m.
Klänning 149 kr
Vanlig go tshirt på rean 50 kr
Två-pack linnen 99 kr

Planerat att ha allt som lite nytt och fräscht efter förlossningen.




Mikaela hittade mjukisdressen på rean som jag spanat in ett tag. Köpte den för 75 kr på rean, h&m. (strl 62)
En duscholja 39 kr från h&m (luktar ljuvligt)
Deodorant 20 kr från h&m
Den rosa söta väskan fick jag med när jag bytte ut min klocka som jag fick när jag fyllde år.
Ett påslakanset från beginners på rean, 59 kr.  

Fick även köpt en amningstopp och ett amingslinne från Lindex. Supersköna bägge två :)




Som sagt så blev jag tvungen att byta in den fina klockan från Ur&Penn eftersom den första inte funkade och tydligen hade ett fabrikatsfel. Den som var så fin med brunt läderband och guldigt ur. De kunde ha skickat in den på lagning men jag orkar inte vänta på något nytt så valde den på bilden istället. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0