Bebis!

Är nu i v.35 (34+3).
Och nu närmar det sig verkligen med stormsteg :) Har 38 nätter kvar till beräknade datumet, och jag HOPPAS såå att det inte blir en natt mer. Räknar nätterna eftersom att det är dem som är jobbigast. Har fått helt nya vanor nu senaste dagarna.
Somnar vid ca 01, vaknar vid 4-5 någon gång av sura uppstötningar och att jag måste gå på toa. Har svårt att somna om när jag väl lägger mig igen och har börjat vara hungrig!! Imorses så fick jag lite inspiration från en morgonpigg människa från facebook så gick upp och åt cornflakes med svenska jordgubbar och mjölk :) Somnade ganska gott sedan! Men vaknade vid 12, buh!

I förrgår kom mamma och dem hem från Turkiet, hon var shoppingsugen så vi tog bilen till Överby strax innan stängning.

Hon sponsrade med dessa kläder, enkelt, billig och bra!
Den randiga tröjan till vänster var i storlek 68, känns skönt att ha något större plagg med.
Resten var i storlek 50 och 56. Och nu är det KÖPSTOPP. Är rädd att inte kunna använda alla små söta kläder vi har...


bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0