Wilhelm 25/7 <3

Helt overkligt!
Men efter bricanylen började värkarna igen vid 2, slemproppen gick och vi åkte in till förlossningen vid 05:45 i tron om att vi skulle få åka hem igen eftersom man inte kunde sova mellan värkarna enligt barnmorskan. Men ack så fel man kan ha. Gjorde CTG och lyssnade på hjärtljuden, hade djävulskt ont och när vi kollade hur öppen jag var så hade jag öppnat mig 4-5 cm.

Så det var bara att få lavemang, duscha, och lägga sig med lustgasen för att sen få reda på att man inte hinner få någon annan bedövning. Och ut kom lillen 11:30 <3

En stor gosse på 3900 gram och var 52 cm lång :)

Och igår fick vi komma hem från BB, jätte skönt!.

Ska försöka uppdatera mer med bilder och sånt när jag får tid och orken finns över :)
Har ju en del annat underbart i händerna nu!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg för att få chansen att ta del utav mina 800-1000 läsare!



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-28 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0