v.40 (38+0)



Går in vecka 40 idag.
Att läsa om denna veckan är ju världens sämsta tidfördriv. "Det är vanligt att man går över 14 dagar" .
Åh, precis vad jag ville höra! Bättre att inte läsa och bara vara istället, han kommer ju när han kommer och det är bara att vänta. Men ärligt talat så känns det som man har tappat hoppet. Finns det verkligen en bebis där inne?

Varit på MVC idag i alla fall. Det som är tänkt ska vara det sista besöket innan BF.
Men det blir nog att jag får åka dit nästa fredag ändå. Något positivt med det var att Marianne är tillbaka då!
Hade varit kul att prata med henne en sista gång innan man kläcker.

Allt såg ut som vanligt idag. Fick se mätaren på Willes hjärtljud för första gången och det pendlade som vanligt mellan 140-147 ungefär.

Och så har han lagt sig precis på medelkurvan i SF-måttet. Det låg på 35 idag. Så det blir nog en bebis på mellan 3500 och 4000 g vad hon trodde :) Om han inte vill vänta ännu längre med att komma ut för då blir det nog några gram till! haha.

Dessutom hade jag själv bara gått upp några gram!!! Tjooho, ska jag ha den turen att inte behöva säga att jag vägt 70 kg utan bara 69½?? :)

Nu längtar vi i alla fall efter dig Lilleman trots att det värsta har lagt sig.
Men du är lika välkommen om 2 veckor som du är nu!
Det är ju tid som inte kommer att spela någon roll sen ändå när vi väl har dig i vår famn :) <3


________________

Det bidde inget besök hos syster, är helt slut i både ögonen och kroppen.
Så nu ska jag ta fram virknålen jag fick tummen ur att köpa Idag! Och prova lite.
Har ju bara virkat snören på lågstadiet så vi får se hur detta går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0