Tisdag

Börjar ogilla småhundar väldigt mycket...
Och det är pga allt jävla skällande. Gamlingar som skaffar en liten hund för att de är små och förmodligen? enklare.

Nä, det enda jag har o "tacka" er för är att det smittar av sig, på MIN hund. Han gör inte en fluga förnär förrän era hundar börjar skälla.. Morr..
Vad man gör åt det vet inte jag..

Och efter att ha fått en granne som har en liten vit toffs som börjar skälla så fort den blir ensam... INTE KUL!
Men ska väl inte klaga för snart ger vi igen med bebisskrik.

Däremot skulle jag kunna tänka mig en egen liten sak. Helst en papillion.
Fast inte förrän vi bor större.


Behöver jag säga vad jag är på för humör idag?? :)
njee. Men jag är TRÖTT och vill sova men det finns någon satans spärr som inte låter mig.

Ja ja. Blir en tur till Vänerborg idag i alla fall. Ska till MVC och umgås med syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0