Skrälle! <3

Saknar mitt lilla skrälle.
Bad om att få vara hundfri idag, vilken kan vara behövligt både för samvetet och för Cisco.
Han har blivit mer krävande nu trots att vi är ute och busar honom trött varje kväll, eller så är det att han fått det som en vana och blir rastlös när han vet vad som väntas.

Det är också därför det ska bli så skönt att bli av med magen, så man kan ge honom det han behöver!
Långa promenader och annan aktivering nu när han är såpass mogen...

Idag har han varit hos svärföräldrarna i alla fall, busat med Ticko hela dagen lång! Hoppas han är nöjd över dagen! Men nu vill jag bara gosa ner mig i hans päls...



___________________


Uppdaterar "tro"listan:

17 Juli
- Ann-louise
19 Juli - Beatrice
20 Juli - Anna B, Mormor
21 Juli
- Anna F
22 Juli - Linnea
23 Juli - Mikaela, Bianca
24 Juli - David
25 Juli - Anna A, Theres
26 Juli - Annica
27 Juli - Matilda G, Lisa P, Sofia S, Martin
28 Juli
- Matilda G (igen)
29 Juli - Jag
1 Augusti - Jag
2 Augusti
- Linda

Gissa pååå nu!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0