regnregnregn!

Bakar lite bullar såhär på kvällskvisten! Inte en dag försent!
Gör dubbel sats men har en jäst kvar, så om jag orkar sen tänkte jag baka Tekakor med vetekli :)

Uppdaterar om resultatet senare :) Degen är bara på jäsning ännu.


_________________________________


Idag har min syster varit på besök med sina två små söta barn :)
Var faktiskt skönt att slippa åka nånstans själv men ändå att man gjorde något.
Senare kom våra pojkvänner och vi köpte pizza, så denna natten blir spännande med tanke på de sura uppstötningarna. 

Och just nu ligger min roliga pojkvän och sover på soffan, jätte kul! Men han blir väl överraskad sen när det luktar nybakta bullar och vaknar kan jag tänka mig. Godare kvällsmat kan man ju inte få!
Kanelbullar och kall mjölk <3

Ska kanske inte klaga på att han sover förresten, eftersom att det är jag som förstör våran sömn.
Menmen. Hade jag låtit honom "fixa klart på balkongen, och bärt in brädorna" imorses så hade han väl inte sovit nu.. Hahahha...


xoxo :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0