mornmorn

Ligger i sängen och vill inte göra något annat än att sova!
Det enda jag har gjort än idag är sova-äta-rasta vovven. Cisco är sjukt snäll som låter mig sova till halv 1 iaf :)
Fast då får han ju kissa på morgonen innan Kristoffer åker.

Och min kära pojkvän vill att jag ska åka till dalskog idag, så vi kan äta hos hans föräldrar.
Men jag tvivlar på att jag orkar åka buss + med hunden.. Känner mig ju redan som en sömngångare.
Så vi får se hur det blir..

Nu har jag i alla fall uppdaterat ett inlägg idag så slipper folk undra om jag ligger på förlossningen eller vad jag gör.  För det gör jag INTE ! :P

Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Ja nu är det nära förstår att många undrar om man åkt in på fl nu. Lite jobbigt kanske då man inte vill något annat! Känner du att det är på g snart?

Lycka till!

2011-07-20 @ 16:33:52
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0