Malö



Igår åkte vi som sagt ut till moster och mormor på Malö :) Var väldigt fint väder mot vad vi hade förväntat oss! Och precis lagom varmt.

Var så himla skönt att bara kunna sitta ner och ta det lugnt och ta dagen precis som den kom!
Vi fikade, sen slumrade jag även till på altanen i en badenbaden stol, var verklligen välbehövligt.

Vi tog oss även en promenad till Flinks handelsbod, tänkte att det kanske kunde vara bra att röra på fläsket för o se om Wille var redo att kika ut, men det var han inte :) Har svårt att tro att något skyndar på själva förlossningen. Enda som händer med alla metoder är väl att man får mer sammandragningar kan jag tro. Och då väntar jag hellre än pinas i onödan!

Senare kom även Kristoffer och Martin dit och var i några timmar.
Åkte hem igen runt 21 för att hinna handla eftersom det råkat bli tomt i skafferiet!
Och herregud vad det gör gott att handla på stormarknader.
Kostar nog hälften så lite som när man handlar på ICA cypressen t.ex.
Dessutom att man får med sig många mer godsaker hem!
Kakskafferiet är fyllt och snart lär mina fötter bära mig dit utan att jag tänker på det!

Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0