Lägenheten

Bjussar på lite bilder :) Vardagsrummet tar vi någon annan dag då jag känner att det är för lite mys-faktor just nu!

Är inte bästa kvalitén på bilderna och tog vissa igår när det var mörkt för det är då det är som finast här hemma tycker jag. =)

ena hållet
Hallen åt ena hållet (Vi SKA städa akvariumet :P Även fylla det med fiskar när vi orkar)

andra hållet
Oj vad dålig bilden var.. Men här är hallen åt andra hållet. Nästan alla mina tjocktröjor hänger på krokarna då vi har för lite plats i garderoberna :P

Köket. Den röda klockan SKA bytas ut, har även tänkt att ordna en kökssoffa eller/och en köksskänk.
När det blir vet jag inte. Är inte nöjd som det är nu :)


Och så har vi sovrummet, nyommöblerat.
Ska ta ner och sätta upp nytt på väggarna.
Även köpa nya kudfodral eftersom de fina turkosa hamnade i soffan.
Men just nu används ca 10 kuddar i sängen tills oss båda för tjocka mig!



Vill sååå gärna bo i hus.
Känns så tråkigt att bo i en hyresrättlägenhet.. Får inte göra nånting :(
Dessutom är det nästan omöjligt att få in skruvar i väggarna, man undrar vad dem är gjorda utav när inte ens borrmaskin funkar!


Kommentarer
Postat av: Glomensis

vad mysigt ni har det malin :D

2011-07-18 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0