kul..

Är faktiskt besviken.
Här har jag stått glad och svettig i köket i 2 ½ timmar för att baka bullar medans den sovande grisen ligger i soffan. Planerar hur mysig jag ska vara och säga att bullarna är klara, men precis när allt är klart så kommer han in och öppnar bara kylen för att hämta lite sprite och sen går iväg..
Sa bara att Cisco behövde lite mat men där hade jag ju tydligen helt fel eftersom det tydligen är jag som har hela ansvaret över sånt..

Har ju aldrig sett det som en jobbig grej att mata en hund men det finns det tydligen folk som gör.

Frågade hur många bullar han ville ha eftersom jag hade lagt upp på en assiet, och så frågade jag om han åtminstone kunde hjälpa mig att hämta det. Men nej för fan då var det ju ingen idé att jag ens lagt upp..

Så nu tar jag fram fryspåsarna och fryser in alla bullar så får han bäst fan han vill hämta och värma SJÄLV. Jävla bäbis.

Nu ska jag ta en kall dusch och sen gå och lägga mig i sängen o sura.
TACK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0