knasunge



Skrev ju för några dagar sen att bebbe hade lugnat sig väääldigt mycket.
Men det varade bara i dem 3 dagarna och nu är han som vanligt igen - vild.

Putar ut med rumpa, fötter och ben mest hela tiden!

________________________


Det ska bli spännande att se sen hur magen blir efter förlossningen. Har förmodligen redan förstört min kropp som 19 åring. Men då tänker jag också: Herregud ännu bättre med att vara ung mamma!!
Tänk så många år jag har på mig att få fler barn och SEN ordna upp min kropp med bröst, mage osv. Lär inte bli billigt men tror absolut att det är värt det :)

Fast frams tills dess så ska jag bara må bra utav att träna :)

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0