Kadaver!

Gick runt och plockade lite hemma förut och tänkte vad f*n har något djur dött här inne nånstans eller?
Sen så slog det mig, just det. Dahlbergs slakteri! Att man aldrig vänjer sig..... Gott att bo i Brålanda!
suck..

Har faktiskt varit en bra kväll. Vi fick oss en liten promenad till ICA förut och köpte pärlsocker och vaniljsocker, så nu är det bara att sätta igång bakningen.. Är jag pigg någon dag så ska jag också ta fram storpacket köttfärs som vi köpte så vi kan frysa in köttbullar och pannbiff tills bebben har kommit :) Kan vara gott att ha...

Men nu ska jag avrunda denna kvällen med en dusch och en kopp hallonbladste.
Ska även be min kära pojkvän massera in mina fötter med oriflames fotmask som är en "mirakelkur" för mina fötter!
Har fått sånna där äckliga hårdnader kring hälen, kan tänkas att det är beroende på alla kilon jag gått upp.
Har ju bebislena fötter annars..

Sitter här och gäspar, men vet tyvärr hur meningslöst det är att gå och lägga sig nu.

Natti natti för er andra i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0