Inte konstigt man är tjock!!



Eller? ;)
Är inget fan av äpple+kanel, men dem bragokexen var jätte goda!!

______________________________


Fick precis ett otroligt lättande samtal från min pojkvän.
Det har ju varit tänkt att Kristoffer skulle åka upp till Lysekil
och jobba vilken dag/vecka som helst nu. Och jag har varit så
arg på honom och skällt o skällt och försökt få honom att förstå
att han KAN INTE VARA BORTA FRÅN MIG när det kan vara dags
att föda närsomhelst, och/eller när jag har fött. Jag vill (läs ska) helt
enkelt inte vara ensam hemma då.
Speciellt inte hela dagar OCH nätter.

Och igår fick jag reda på en sak som gjorde mig ännu mindre glad, och det
var att de skulle SKYNDA sig att komma till Lysekil eftersom att Kristoffers andra farbror
ska ha barn i september (Den "första" farbrodern fick barn i början på juli). Eftersom att HAN
då skulle vara hemma med de nyfödda barnet.

Och då tänker jag: MEN FÖRIHELVETE VI DÅ????

Jag VET att Kristoffer har haft svårt att prata med "familjen" om detta med barnafödandet, speciellt för farfarn (som jag inte ens vågat träffa på 9 månader). Men det har hänt något!!!!
Idag fick farfarn reda på att det var NU vi skulle ha barn, och "ojojoj då kan du ju inte åka iväg".

Så vilken lättnad... Det kommer att bli rättvist! Vi kommer inte att behöva "skämmas" längre.
Vem vet! Nu kanske jag till och med vågar åka upp till Famshed och visa en nykläckt unge!

Men lite stolt borde ju han vara över oss ändå.. Wilhelm kommer ju trots allt att få ärva gammelfarfars namn, Valdemar ;)

Helrörigt är det, jag vet... För mycket folk är inblandade men huvudsaken är ju att det verkar ha löst sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0