home sweet home

Direkt efter barnmorskan idag så åkte jag och Kristoffer till systra mi.
Det blev att jag stannade där eftersom jag ändå inte hade något för mig idag och Kristoffer skulle ju jobba.

Men så fick jag ett sms från honom, han hade alltså skippat jobbet idag och var och hjälpte pappa och Martin i salongen :) då blev jag faktiskt glad!

Mamma kom även och hälsade på och lagade mat till sina barn! : Den nyblivna mamman och den höggravida.
Inte fel , inte fel!

Men nu är jag hemma och min mage börjar ropa efter mat igen. Och telefonen ligger i Kristoffers bil, vet inte om han ätit eller inte. 

Har ju redan landat med lite kakor och cola men.. hmm


Kommentarer
Postat av: E - 16 år och blivande mamma

Åh, det är ju inte alls lång tid kvar för dig!

Hur känns det nu när det närmar sig? :)

2011-07-07 @ 23:20:12
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi nej och det är nu tiden tycks gå väldigt fort! Trots att man inte vet när han kommer :) Det känns jätte bra, börjar dock bli lite nervös över det lilla livet man kommer att ha ansvar över sen på ett mer avancerat sätt än i magen :P Kikade in din blogg, närmar sig för dig också ju!! Såg att du skulle få en pojk, har ni något namn till det lilla pyret? :)

2011-07-07 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0