grooda

Har velat ha denna länge nu till Lilleman!
Tycker den är så himla söt och så slipper man använda massa andra tråkiga handdukar sen.
Finns på hemtex för 149 kr.



Ska till Torp köpcentrum på lördag och hittar jag den där får den nog följa med hem.
Ska gå till en 3-butik eftersom att min mobil ballat ur.. Har varit konstig sen i vintras, hackat upp sig och så.
Den har alltid varit besvärlig att ringa till, vet inte om det beror på 3? Och så krånglar den med smsen.
Jag kan själv skicka till folk men vissa kan tydligen inte skicka till mig.
Och eftersom jag haft den i 1 år nu så hoppas jag att jag kan köpa ut den för inte jätte mycket pengar i alla fall.
Och teckna nytt abonnemang på en ny mobil. Har faktiskt funderat på en iphone4... Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0