god kväll!

Idag har det inte blivit många barn gjorda (inte kommit någon heller förresten, höhö).
Legat i soffan i princip hela dagen, men det är inte fy skam när man inte orkar något annat heller.

Ställde mig i alla fall och lagade tacos för några timmar sen, var helt skakig! Brukar sitta på en stol när jag lagar mat nuförtiden men idag var det verkligen illa! Tur att tacos går så snabbt att göra.
Pappa som tydligen fortfarande var kvar i brålanda ringde sen i alla fall och bjöd in sig själv på lite mat! =)
Han fick även smaka på mina goda kanelbullar som snart är slut!

Men nu har han åkt och min kära pojkvän har äntligen blivit på bättre humör efter att ha sovit typ 2 timmar utav 36...

Så nu ska jag jaga ut oss på en liten promenad med vovven i det härliga vädret.
Man ska passa på medans man är pigg och orkar röra på sig!

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0